Bezpieczny Jaś Wędrowniczek - Jaś Wędrowniczek

2020-05-31 Bezpieczny Jaś Wędrowniczek



Jaś Wędrowniczek dba o  bezpieczeństwo Gości

 

W trosce o zdrowie naszych Gości dostosowaliśmy się do obecnych wymogów sanitarnych. Zarówno w hotelu jak i w restauracji dokładamy wszelkich starań, by pobyt  w Jasiu Wędrowniczku  był bezpieczny. Pomimo tych czasowych niedogodności nadal zapewniamy Państwu komfortowy i atrakcyjny wypoczynek.

HOTEL

  1. Atuty naszej lokalizacji
  • bezpieczne położenie z dala od innych zabudowań pozwala nam zapewnić Gościom prywatność, umożliwia również zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego
  • kameralność naszego hotelu to duży plus, ponieważ Goście nie przebywają w zatłoczonych miejscach, a korzystając z części wspólnych nie spotykają dużej liczby osób
  1. Pomieszczenia hotelowe
  • dbamy o czystość i sterylność wszystkich pomieszczeń
  • dokładne czyszczenie i odkażanie z najwyższą dbałością, ma zapewnić naszym Gościm komfort i bezpieczeństwo (ręczniki jednorazowe, zamknięte kosze na śmieci w łazienkach, piloty do TV, telefony).
  • po każdym pobycie pokoje hotelowe są wietrzone przez minimum 30 minut
  • generalne porządki pokoi obejmują także dezynfekcję powierzchni dotykowych – klamek, włączników, blatów, kranów, sedesów, pilotów do telewizora
  • pokoje wyposażono w środki do dezynfekcji rąk 
  • praca personelu sprzątającego   w naszym hotelu  wykonywana jest w maskach lub przyłbicach  i rękawiczkach jednorazowego użytku
  • stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach (ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni i cały proces posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny)
  • podczas sprzątania pokoi, stref ogólnych w naszych hotelach wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości.
  • w naszym hotelu  posiłki są serwowane w ramach bezpłatnego room service ,w formie posiłków na wynos na życzenie Gościa lub indywidualnego stolika na sali restauracyjnej 
  1. Nasi pracownicy
  • przechodzą kontrolę stanu zdrowia  przed przystąpieniem do pracy.
  • zostali przeszkoleni  w zakresie ochrony osobistej, ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w ściąganiu rękawiczek i maseczek
  • praca recepcjonisty w naszym hotelu  wykonywana jest w maskach lub przyłbicach  i rękawiczkach jednorazowego użytku
      4. Zalecenia dla Gości
  • recepcja hotelowa obsługuje  jednego Gościa, pozostali Goście proszenii są o zachowanie  2 metrów odstępu
  • zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  • zachęcamy do płatności bezgotówkowych – nasze terminale płatnicze są dezynfekowane po każdym użyciu
  • zalecamy naszym Gościom używanie żelu przed i po zakończeniu transakcji kiedy używany jest terminal płatniczy.
  • przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy na Recepcji po każdej zmianie
  • recepcja wyposażona jest w  przegrodę z szyby (plexi) , która odgradza  naszych Gości i pracowników
  • w każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak poprawnie myć ręce
  • udostępniliśmy w naszej recepcji  numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza
  • w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej Gość otrzyma wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną
  • przygotowalismy także specjalny pokój na wypadek oczekiwania Gościa na przyjazd lekarza 

 

RESTAURACJA

  • codziennie wietrzymy salę restauracyjną przez 1 godzinę
  • przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk 
  • serwujemy dania bezpośrednio do stolika
  • zachowujemy bezpieczne odległości między stolikami 2 m  ( odległość między blatami ) 
  • stosujemy się do zaleceń odnośnie ilości klientów jednocześnie przebywających na sali restauracyjnej (1 osoba na 4m2)
  • zgodnie z wytycznymi przy 1 stole  może przebywać rodzina lub osoby prowadzące  jedno gospodarstwo domowe
  • w innym przypadku osoby powinny siedzieć pojedynczo przy stoliku lub min 1,5 od siebie i nie naprzeciwko
  • stoliki są dezynfekowane po każdym Gościu oraz oznaczone tabliczką "ZDEZYNFEKOWANO"
  • nasi kelnerzy noszą przyłbice, rękawiczki i dezynfekują ręce po każdej obsłudze Gości
  • usuneliśmy ze stołów flakoniki, serwetniki i cukiernice, podajemy je na życzenie Gości
  • dezynfekujemy środkiem dezynfekującym  powierzchnie wspólne ( bar , blaty ) z którymi stykają się Goście oraz pracownicy ( bar , ekran POS,  blaty, expresy, szafki, pilot , klamki, poręcze, uchwyty szafek)
  • w toaletach zamieściliśmy środki do dezynfekcji rąk oraz instrukcje mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczek i rękawiczek ochronnych .