Jeśli masz duszę organizatora, masz doświadczenie w sprzedaży, a przy tym interesuje Cię branża HoReCa – zatrzymaj się i przeczytaj naszą ofertę.
Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek to obiekt usytuowany malowniczo w sercu Beskidu Niskiego, słynący w regionie z organizacji imprez, eventów i uroczystości. Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która angażuje się w swoją pracę i zechce dołączyć do pełnego pasji zespołu.
- sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych
- planowanie i koordynacja nad wydarzeniami – konferencje, szkolenia, uroczystości rodzinne, integracje
- czuwanie nad prawidłowym przebiegiem imprez i ich rozliczanie,
- tworzenie ofert sprzedażowych
- monitorowanie działań konkurencji
- aktywne pozyskiwanie klientów
- opieka nad stałymi klientami
- realizowanie polityki sprzedażowej hotelu i restauracji
- tworzenie raportów sprzedażowych
- promowanie dobrego wizerunku hotelu
Czego oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenie – minimum średnie
- min. 2 lata doświadczenia w pracy w sprzedaży lub organizacji imprez w branży HoReCa
- mile widziane doświadczenie w pracy przy eventach lub doświadczenie w branży hotelarskiej/gastronomicznej
- doskonałe umiejętności organizacyjne
- wysoka kultura osobista
- odpowiedzialność i samodzielność
- dyspozycyjność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność koordynacji pracy przy wielu projektach jednocześnie
- mile widziana dobra znajomość języka angielskiego
Co Ci oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej firmie z 18-letnim doświadczeniem
- korzystny program posiłków socjalnych dla pracowników
- zniżki na usługi firmy
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- wsparcie w rozwoju zawodowym
Jeśli chcesz podjąć z nami współpracę, wyślij swoje CV wraz ze zdjęciem na adres:
justyna.szepieniec@jas-wedrowniczek.pl
Zapraszamy również do składania CV bezpośrednio w „Jasiu Wędrowniczku”.