Karta Stałego Klienta
Hotelu "Jaś Wędrowniczek"
Jeśli jesteś częstym gościem naszego hotelu to zapraszamy do udziału w programie promocyjnym dla stałych klientów. Wprowadzając Kartę Stałego Klienta, chcemy premiować to, że jesteście Państwo z nami i chętnie korzystacie z naszych usług.
REGULAMIN KARTY STAŁEGO KLIENTA
- Karta Stałego Klienta jest kartą imienną, przyznawaną gościom hotelu Jaś Wędrowniczek.
- Uprawnienia do rabatu 10% na standardowe ceny pokoi obowiązujące w hotelu,
z wyjątkiem ofert specjalnych i pakietów pobytowych.
- Program promocyjny kierowany jest do gości indywidualnych, nie dotyczy pobytów grupowych.
- Uprawnionym do korzystania z Karty Stałego Klienta jest jej właściciel.
- Warunkiem uzyskania rabatu jest okazanie karty pracownikowi recepcji przy rozliczeniu kosztów pobytu.
- Karta uszkodzona w sposób uniemożliwiający jej identyfikację, nie będzie honorowana.
- W przypadku utraty karty, klient może bezpłatnie otrzymać nową, po wcześniejszej weryfikacji danych i wszystkich kryteriów przyznawania Karty Stałego Klienta.
- Hotel zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie Karty Stałego Klienta.
- Kryteria przyznawania Karty Stałego Klienta - warunkiem przyznania karty, jest pobyt w hotelu i skorzystanie z co najmniej 10 noclegów w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o wydanie karty.
- Karta Stałego Klienta wydawana jest na wniosek Klienta, który można złożyć
w recepcji w formie ustnej dyspozycji.
- Pracownik recepcji po weryfikacji uprawnień, wydaje imienną kartę klientowi, który złożył wniosek.
- Karta Stałego Klienta, to program promocyjny, który nie łączy się z innymi promocjami oferowanymi przez hotel oraz nie dotyczy pakietów pobytowych.
- Hotel, jako organizator programu promocyjnego, zastrzega sobie prawo jego zakończenia, z zachowaniem zasady poinformowania o terminie wygaśnięcia promocji na stronie www.jas-wedrowniczek.pl , przy czym informacja ta, będzie podana do wiadomości z jednomiesięcznym wyprzedzeniem.
- Karta Stałego Klienta traci ważność z chwilą zakończenia programu.
REZERWACJA - RECEPCJA HOTELOWA: