Jaś Wędrowniczek dba o bezpieczeństwo Gości
W trosce o zdrowie naszych Gości dostosowaliśmy się do obecnych wymogów sanitarnych. Zarówno w hotelu jak i w restauracji dokładamy wszelkich starań, by pobyt w Jasiu Wędrowniczku był bezpieczny. Pomimo tych czasowych niedogodności nadal zapewniamy Państwu komfortowy i atrakcyjny wypoczynek.
HOTEL
- Atuty naszej lokalizacji
- bezpieczne położenie z dala od innych zabudowań pozwala nam zapewnić Gościom prywatność, umożliwia również zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego
- kameralność naszego hotelu to duży plus, ponieważ Goście nie przebywają w zatłoczonych miejscach, a korzystając z części wspólnych nie spotykają dużej liczby osób
- Pomieszczenia hotelowe
- dbamy o czystość i sterylność wszystkich pomieszczeń
- dokładne czyszczenie i odkażanie z najwyższą dbałością, ma zapewnić naszym Gościm komfort i bezpieczeństwo (ręczniki jednorazowe, zamknięte kosze na śmieci w łazienkach, piloty do TV, telefony).
- po każdym pobycie pokoje hotelowe są wietrzone przez minimum 30 minut
- generalne porządki pokoi obejmują także dezynfekcję powierzchni dotykowych – klamek, włączników, blatów, kranów, sedesów, pilotów do telewizora
- pokoje wyposażono w środki do dezynfekcji rąk
- praca personelu sprzątającego w naszym hotelu wykonywana jest w maskach lub przyłbicach i rękawiczkach jednorazowego użytku
- stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach (ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni i cały proces posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny)
- podczas sprzątania pokoi, stref ogólnych w naszych hotelach wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości.
- w naszym hotelu posiłki są serwowane w ramach bezpłatnego room service ,w formie posiłków na wynos na życzenie Gościa lub indywidualnego stolika na sali restauracyjnej
- Nasi pracownicy
- przechodzą kontrolę stanu zdrowia przed przystąpieniem do pracy.
- zostali przeszkoleni w zakresie ochrony osobistej, ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w ściąganiu rękawiczek i maseczek
- praca recepcjonisty w naszym hotelu wykonywana jest w maskach lub przyłbicach i rękawiczkach jednorazowego użytku
4. Zalecenia dla Gości
- recepcja hotelowa obsługuje jednego Gościa, pozostali Goście proszenii są o zachowanie 2 metrów odstępu
- zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
- zachęcamy do płatności bezgotówkowych – nasze terminale płatnicze są dezynfekowane po każdym użyciu
- zalecamy naszym Gościom używanie żelu przed i po zakończeniu transakcji kiedy używany jest terminal płatniczy.
- przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy na Recepcji po każdej zmianie
- recepcja wyposażona jest w przegrodę z szyby (plexi) , która odgradza naszych Gości i pracowników
- w każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak poprawnie myć ręce
- udostępniliśmy w naszej recepcji numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza
- w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej Gość otrzyma wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną
- przygotowalismy także specjalny pokój na wypadek oczekiwania Gościa na przyjazd lekarza
RESTAURACJA
- codziennie wietrzymy salę restauracyjną przez 1 godzinę
- przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk
- serwujemy dania bezpośrednio do stolika
- zachowujemy bezpieczne odległości między stolikami 2 m ( odległość między blatami )
- stosujemy się do zaleceń odnośnie ilości klientów jednocześnie przebywających na sali restauracyjnej (1 osoba na 4m2)
- zgodnie z wytycznymi przy 1 stole może przebywać rodzina lub osoby prowadzące jedno gospodarstwo domowe
- w innym przypadku osoby powinny siedzieć pojedynczo przy stoliku lub min 1,5 od siebie i nie naprzeciwko
- stoliki są dezynfekowane po każdym Gościu oraz oznaczone tabliczką "ZDEZYNFEKOWANO"
- nasi kelnerzy noszą przyłbice, rękawiczki i dezynfekują ręce po każdej obsłudze Gości
- usuneliśmy ze stołów flakoniki, serwetniki i cukiernice, podajemy je na życzenie Gości
- dezynfekujemy środkiem dezynfekującym powierzchnie wspólne ( bar , blaty ) z którymi stykają się Goście oraz pracownicy ( bar , ekran POS, blaty, expresy, szafki, pilot , klamki, poręcze, uchwyty szafek)
- w toaletach zamieściliśmy środki do dezynfekcji rąk oraz instrukcje mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczek i rękawiczek ochronnych .