Atrakcje w okolicy
Katalogi promocyjne
Książka kucharska
Katalog Carpathia
Facebook
Google+
Youtube

POLITYKA PRYWATNOŚCI – RODO

POLITYKA COOKIES

  • Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych.
  • Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika.
  • Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
  • Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.
  •  Zmiany w polityce prywatności Hotelu Restauracji Jaś Wędrowniczek – Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek rezerwuje prawo do zmieniania, modyfikowania lub poprawiania niniejszej polityki w dowolnym momencie.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI Hotelu Restauracji Jaś Wędrowniczek w Rymanowie

 

„ Celem opracowania niniejszej polityki jest poinformowanie o zasadach ochrony prywatności podczas wykorzystywania informacji, jakie otrzymujemy bezpośrednio lub pośrednio od naszych Gości, w tym również informacji pozyskiwanych za pośrednictwem naszych stron internetowych.

I. Właścicielem Hotelu i Restauracji Jaś Wędrowniczek i jednocześnie Administratorem Danych Osobowych jest – Justyna Szepieniec  prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek Zofia Szepieniec z siedzibą w Rymanowie przy ulicy Bieleckiego 8.

II. Administrator danych informuje, iż podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), nazywane w skrócie RODO.

III. Zbieramy dane osobowe które są niezbędne do dokonania rezerwacji pobytu, oraz wykonania kompleksowej usługi hotelowej i gastronomicznej.

  1. Podanie przez Gościa danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu wykonania rezerwacji pobytu, usługi hotelowej oraz innych usług rezerwacyjnych.
  2. Dane zbieramy podczas : – procesu rezerwacji przez stronę internetową – procesu rezerwacji wykonywanej osobiście w hotelu, drogą telefoniczną lub mailową, a także w trakcie rejestracji Gościa w hotelu .Dane możemy pozyskać również od naszych partnerów z portali rezerwacyjnych (Booking.com , HRS, organizatorów imprez, itp. ), jeśli wyrażona została na to zgoda.
  3. Zbieramy następujące dane : Podczas rezerwacji dokonywanych osobiście, drogą telefoniczną lub mailową lub przez chat, a także meldowania Gościa w hotelu zbierane są następujące dane :
  • Imię i Nazwisko
  • Adres ( ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy i miasto)
  • Numer telefonu
  • Adres e-mail
  • Dane Przedsiębiorstwa wraz z nr NIP ( w przypadku wystawiania f-ry VAT na przedsiębiorstwo)
  • Nr dokumentu tożsamości.

 

Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych ( obowiązek GUS i opłata klimatyczna).

 

Podczas korzystania ze stron internetowych hotelu pobierane są automatycznie dodatkowe informacje ( adres IP przypisany do komputera z którego nastąpiło wejście na stronę hotelu, zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, rodzaj systemu operacyjnego).
VII. Zebrane dane wykorzystujemy do następujących celów:

  • Wypełnianie naszych zobowiązań względem Gości
  • Obsługa rezerwacji pokoi i wniosków dotyczących zakwaterowania: tworzenie i przechowywanie dokumentacji prawnej zgodnie ze standardami księgowości.
  • Obsługa pobytu Gościa  w hotelu: monitorowanie korzystania z usług (telefon, bar, płatna telewizja itp.) zarządzanie dostępem do pokoi, wewnętrzne zarządzanie listami Gości, którzy zachowali się niewłaściwie podczas pobytu w hotelu (zachowanie agresywne i antyspołeczne, naruszenie warunków umowy z hotelem, naruszenie zasad bezpieczeństwa, kradzież, wyrządzenie szkody i wandalizm, problemy przy płatności).
  • Poprawa obsługi hotelowej, a szczególnie:
  • przetwarzanie danych osobowych Gościa w ramach naszego programu marketingowego – w celu prowadzenia działań marketingowych, promocji marek i lepszego poznania wymagań i życzeń Gości,
  • lepsze dostosowanie naszych produktów i usług do wymagań Gości,
  • dopasowanie ofert handlowych i wiadomości o promocjach przesyłanych Gościom, – – informowanie Gości o specjalnych ofertach i nowych usługach hotelu.
  • zarządzanie relacjami z Gościem przed pobytem, w trakcie i po:
  • obsługa programu lojalnościowego,
  • operacje segmentacji w oparciu o historię rezerwacji i preferencje Gościa – w celu   przesyłania Gościom dostosowanych wiadomości,
  • tworzenie statystyk i obliczanie wyników handlowych,
  • prowadzenie sprawozdawczości, zapewnienie danych kontekstowych wykorzystywanych przez narzędzie proponowania ofert, gdy Gość odwiedza internetową stronę hotelu lub rezerwuje hotel,
  • wysyłanie newsletterów, promocji oraz ofert usług turystycznych i hotelowych, a także telefoniczny kontakt z Gościem,
  • obsługa wniosków dotyczących anulowania subskrypcji, promocji, ofert turystycznych i ankiet zadowolenia,
  • branie pod uwagę prawa do sprzeciwu.
  • obsługa skarg i zażaleń,
  • oferowanie Gościom korzyści z tytułu programu lojalnościowego.
  • zapewnienie bezpieczeństwa i usprawnienie korzystania ze stron internetowych hotelu w tym: poprawy nawigacji, wdrażanie środków zabezpieczających i zapobiegających oszustwom.
  • zapewnienie zgodności z przepisami prawnymi (np. w zakresie przechowywania dokumentów księgowych).

 

VIII. Dostęp do danych osobowych Gości  mają bezpośredni dostęp jedynie uprawnieni pracownicy hotelu, oraz Podmioty przetwarzające z którymi zawarto odrębne umowy (podwykonawcy świadczący usługi dla hotelu). Dane mogą zostać również udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

IX. Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek podejmuje właściwe środki techniczne i organizacyjne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w celu zapewnienia maksymalnej ochrony danych osobowych naszych Klientów.

X. Gdy Gość przekazuje nam dane karty kredytowej podczas rezerwacji, przekierowywany jest na stronę akceptanta kart płatniczych który zapewnia bezpieczeństwo przeprowadzanej transakcji

XI. Gościom Hotelu Restauracji Jaś Wędrowniczek przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych, oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez hotel. Ponadto prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądania ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, oraz prawo do bycia zapomnianym w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
XII. Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 30 dniach od daty ich rejestracji. W przypadku stwierdzenia że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
XIII. Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest w siedzibie hotelu, lub za pomocą skrzynki mailowej marketing@jas-wedrowniczek.pl